11 Şubat 2013 Pazartesi

Çocuklar için Eğlenceli Tabaklar ve Yemek Sunumları :)


Polonyalı tasarımcı Boguslaw Sliwinski, 20 – 26 santimetre büyüklüğündeki seramik tabak tasarımları ile, anne ve babaların çocuklarına yemek yedirme kabusuna son veriyor.

Özellikle çocuklarınıza havuç, bezelye gibi besinleri sevdirebilmek, eğlenceli bir şekilde yedirebilmek için bu tabaklar çok işe yarayabilir.
Son derece dayanıklı, bulaşık makinasında yıkanabilir, mikrodalga fırına dayanıklı,  en kaliteli seramikten yapılmış, eğlenceli ve güzel çizimleri ile yemeği sevdiren bu seramik tabakları çok beğeneceksiniz :)











Bununla birlikte takipçisi olduğum bir blogger arkadaşın (http://nesrinmutlu.blogspot.com)bloğunda görmüş olduğum eğlenceli yemek sunumlarından birkaçını da aşağıda sizlerle paylaşıyorum :)














         




Bunları hangi çocuk yemek istemez ki?  :)

12 yorum:

  1. çok güzel bunlar.
    ya bunlar nerde satılıyo bulabilir misin bana yerini pliiiz.
    :)
    mimin vaaar.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Süpermis bayildim :) bende bloguma beklerim :). http://prensesin-masali.blogspot.com/?m=1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Ben de paylaşırken çok eğlendim :) bloğunu ziyaret ederim tabii..

      Sil
  3. Tabaklarda içindekiler de çok güzelmiş bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de keyifle paylaştım. Teşekkürler ilgin için :)

      Sil
  4. Harikaaa :))
    çok beğendimmmm..
    teşekkürler canım..

    YanıtlaSil
  5. Beğenmene sevindim..rica ederim ilknurcum :)

    YanıtlaSil
  6. amanın ne tatlıymıslar ole benımde yıyesım geldi ki çocukları düşenemiyorumm : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet. şimdiki çocuklar çok şanslı :)

      Sil
  7. süper fikir valla!!! çok sevimliler ben kendime bile alabilirim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok yaratıcı :) bizim gibi büyüklerin bile ilgisini çektiğine göre :)

      Sil