10 Şubat 2013 Pazar

Dizi: Revenge (İntikam) // Entrika-sever bünyeler için :)




Dizinin konusu, tamamen genç bir kadının intikamı üzerine kurulu. Genel olarak; küçük bir kızken, yakın çevresinin oyununa gelip tuzağa düşürülen babasından ayrılmak zorunda kalan Amanda’nın hikayesi anlatılıyor. Dizimiz bir nişanda işlenen cinayetle başlıyor. Peşinden 5 ay öncesine dönüyoruz. O zaman, seneler sonra ismini Emily yapıp yaşadığı yere dönen Amanda’nın, eskiden babasıyla yaşadıkları evi kiralayarak yavaş yavaş eski komşularının arasına karışmasına şahit oluyor ve ilk bölümden birini nasıl pusuya düşürdüğünü seyrediyoruz. (alıntı - 22dakika.org)
 
                                                                  

Revenge, izleyicide bir sonraki bölümde neler olacak merakını uyandıran ve kendini takip ettiren bir dizi. Dizinin başrolünde Emily VanCamp yer alıyor ve kendisine Madeleine Stowe, Henry Czerny, Joshua Bowman, Gabriel Mann gibi oyuncular eşlik ediyor..Oyuncuları genel olarak başarılı buldum ve karakterlerden en çok Gabriel Mann'in canlandırdığı Nolan'ı sevdim :) Dizideki müzikleri de ayrıca çok beğendiğimi söylemeliyim. (Aşağıda dizinin soundtrack albümünden sevdiğim birkaç parçayı da sizlerle paylaşmak istedim)

         

                                                 

Revenge dizisinin yerli versiyonu (İntikam), Ocak ayından itibaren Türkiye'de yayınlanmaya başlayacak. Başrolünde ise Efsun (Emily) rolünde Beren Saat yer alacak. Dizide yer alacak diğer isimler arasında bildiğim kadarıyla Mert Fırat ve Nejat İşler de var. Ben en çok Veronica ve Nolan karakterlerini kim canlandıracak, onu merak ediyorum..Çünkü en az Emily kadar bu karakterler ve inandırıcılıkları da bi o kadar önemli..Umarım iyi bir iş çıkarırlar ve çıkaracaklarını da düşünüyorum. Ancak hiçbirşey aslının yerini tutmaz tabiki :)

Hepinize iyi seyirler diliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder