15 Şubat 2013 Cuma

DKNY Be Delicious - Fresh Blossom // Parfüm tavsiyesi - 1



Uzun süredir parfüm arıyordum ancak aradığım kokuyu bir türlü bulamıyordum ve adeta koku beğenemiyordum. Halbuki arkadaşlarımın çok güzel tavsiyeleri de olmuştu ama nedense kokuları hep ağır buluyordum daha fresh kokuları sevdiğim içindir belki. Bu nedenle DKNY Be Delicious - Fresh Blossom'ın kokusunu ilk duyduğumda kararsızlığım sona erdi. Hem yazın hem kışın da kullanabileceğiniz çok güzel bir koku, ayrıca kalıcılığını da beğendim. Mağazada başka çeşitleri ve renkleri de vardı. Ama ben Fresh Blossom'ı denedikten sonra diğerlerine bakma gereği bile duymadım :) Sevil mağazalarında Sevgililer Gününe özel indirim olunca (aldığınız 2.parfüm %50 indirimli) kendime ''DKNY Be Delicious - Fresh Blossom'', eşime de mağaza görevlisinin tavsiyesine uyarak  ''Halloween Man-J Del Pozo'' aldım. Kendimce gayet memnun kaldığımdan ürün tavsiyesi olarak bloğumda da sizlerle paylaşmak istedim.


Parfümle ilgili daha detaylı bilgi vermek gerekirse; DKNY baharın neşeli yönünü taze çiçek özlerinden oluşan yeni parfümü DKNY Be Delicious Fresh Blossom ile sunuyor. Baharın ilk tomurcuğu kadar hoş, narin ve enerji veren. Ruhunuzu yenileyen bu feminen parfüm, lezzetli meyve ve narin çiçeklerin karışımından oluşuyor. Parlak greyfurt, siyah frenk üzümü ve güneşin olgunlaştırdığı kayısının; parfümün kalbini oluşturan inciçiçeği, gül yaprakları ve yasemin ile birlikteliği... Parfümün tendeki kalıcılığı açık tonlardaki ağaçsı notalar ve yumuşak tensel notalar ile güçlendiriliyor.

Herkese iyi haftasonları :)


4 yorum:

  1. bu tam benim kokum olacak gibi özellikle bahar ve yaz ayları için daha fresh ve meyvemsi bişeyler istiyorum. Aslında ultraviolet kullanıyorum çok memnunum ama bi tane böle bi yaz kokusu lazım. Önerin için teşekkürler fikir edinmiş oldum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ultraviolet'i ilk kez duydum. Mağazaya gittiğimde bakayım bi kokusuna :)

      Sil
  2. Bende merak ettim bu kokuyu denemem lazım fresh ve meyveli kokulara bayılırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim. Farklı kokuları da denemekte fayda var :) degisiklik iyi oluyor..

      Sil