10 Şubat 2013 Pazar

''Sherlock Holmes: Gölge Oyunları'' Vizyonda..





Arkadasımın tavsiyesi üzerine izledim ve çok begendim. Film çok akıcı, sıkılmak nerdeyse imkansız..Hayatımda izlediğim en iyi filmlerden biri diyebilirim..Serinin ilk filmini vizyonda iken kaçırdığım için internetten izlemek zorunda kalmıştım (Bu linkten izleyebilirsiniz  http://www.fullhdfilmizleme.com/sherlock-holmes-film-izle.html
Ama ikinci filmi  ''Sherlock Holmes: Gölge Oyunları'' nı sinemada izleyip çok beğenmiştim.


Filmden kısaca bahsedelim:
Victoria dönemi İngiltere'sinde geçen filmde; zeki,dikkatli,çıkarımları müthiş ve herşeyi bilimle açıklayan dedektif Holmes'u Robert Downey Jr. , onun yardımcısı savaş gazisi, madalyalı Dr. Watson'ı ise Jude Law oynuyor. 
Yönetmen Guy Ritchie filmde, dönemi çok güzel yansıtmış. Kendine has anlatım dili ve 2 aktörün usta oyunculukları da filme ayrı bir zevk vermiş. Kurgu çok iyi,ince düşünülmüş. kavga sahnelerinin yavaş-hızlı çekimleri çok akıllıca ve güzel çekilmiş.
Efektler güzel, kostümler, dekorlar harika..özellikle final sahnesinde tower bridge inşaası, orjinaline çok benziyordu..dekorlar konusunda emek sarfedildiği gerçekten belli. 
Müzik-sahne uyumu ise çok başarılı..Hans Zimmer ismini de ilk kez duymuş oldum bu filmde :) Aynı zamanda mükemmel bir soundtracke de  sahip olan bir film..
Listesini de paylaşıyorum aşağıda..

1. discombobulate 2:25
2. is it poison, nanny? 2:53
3. i never woke up in handcuffs before 1:44
4. my mind rebels at stagnation 4:31
5. data, data, data 2:15
6. he's killed the dog again 3:15
7. marital sabotage 3:44
8. not in blood, but in bond 2:13
9. ah, putrefaction 1:50
10. panic, sheer bloody panic 2:38
11. psychological recovery... 6 months 18:18
12. catatonic 6:45



Sonuç olarak, izlemeye değer bir film diyorum ve izlemeyenlere de mutlaka izlemelerini tavsiye ediyorum..

Filmin fragmanı için;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder