11 Nisan 2013 Perşembe

Mahmut Erol Kılıç ile Tasavvuf sohbeti

İslam dünyasının önemli bir bilim adamı olan Prof. Dr. Mahmud Erol Kılıç'ın konuk olduğu Öteki Gündem programından alıntıladığım videoları bloğumda sizlerle paylaşmak istedim. Mahmud Erol Kılıç, Marmara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi akademisyeni olup gerek donanımıyla gerekse üslubuyla islam ve tasavvuf ile ilgili konulardaki sohbetlerini büyük bir keyifle izlettiriyor bizlere. Programın tümü aşağıdaki toplam 5 videodan oluşuyor. Hepsini izlemenizi tavsiye ediyorum.















Kendisinin yazmış olduğu kitaplardan bazılarını da aşağıda görebilmeniz mümkün. Konu itibariyle de ilginizi  çekeceğine eminim.





Hepinize iyi seyirler diliyorum..












3 yorum:

  1. Tasavvufu seviyorum hele düzgün ve doğru anlatanı daha da çok seviyorum.

    YanıtlaSil