24 Nisan 2014 Perşembe

Godzilla (2014)


Yapım: 2014 - ABD
Tür: Aksiyon, Fantastik, Macera
Yönetmen: Gareth Edwards
Oyuncular: Bryan Cranston, Aaron Taylor Johnson, Ken Watanebe, Juliette Binoche
Senaryo: David Callaham

2014'te izlemeyi sabırsızlıkla beklediğim 2 filmden biri Godzilla. (Diğeri ise: Transcendence)
Mayıs ayında iki film de vizyona girecek. Fragmanına bakılırsa çok müthiş bir iş çıkarmışlar ortaya. Izlediğim en iyi ve dikkat çekici fragmanlardan biri. Gerek konusu, gerekse görselleri ve efektleriyle çok başarılı. Benim gibi yıkım konulu filmleri sevenlerin bayılacağı türden bir film olmuş. Hele ki içinde Bryan Cranston var ise, sadece onun için bile gidilir, Godzilla'yı hiç görmesek de olur :) Heisenberg Godzilla'yı karşısına alıp  ''Stay out of my Territory'' demesi bile yeter :) Anlayacağınız gibi Mr. White özlemim depreşmiş durumda ve bu film ile bu özlemi bir nebze de olsa gidermek istiyorum ve tabiki filmin Türkçe dublajından uzak durarak :) Walter White'ın orjinal sesini duymadıktan sonra ne anlamı kalır ki :)


Herkese iyi seyirler..


4 yorum:

  1. godzilla. eskisi var izledin mi. izlerim ben de mayısta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskisini izleyemedim Deep. Ilk kez olarak 2014 versiyonunu izlicem bakalım.

      Sil
  2. 1- Koca filmde toplasan 3 dk. Godzilla görünüyor
    2- 3D diye hem fazladan gözlük parası veriyor ama filmden hiçbir 3D görüntü alamıyor ve daha karanlık izliyorsunuz
    3- Bazı dakikalar öyle sıkıcı olabiliyor ki uykunuz gelebiliyor.

    100 kişilik büyük bir salonda XpanD gözlüklerle akşam 20:30 Seansında deri ve geniş koltuklarda ben böyle sıkıcı bulduysam filmi siz düşünün gerisini ben yaktım paramı siz yakmayın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yogunluktan dolayı henuz gidemedim, ama izler izlemez yorumlarım buraya. Tesekkur ettim :)

      Sil