23 Mart 2013 Cumartesi

Silver Linings Playbook // İki Delinin Hikayesi :)


Yapım: 2012 - ABD
Tür: Romantik komedi
Yönetmen: David O. Russell
Oyuncular: Bradley Cooper, Jennifer Lawrence, Robert De Niro, Chris Tucker
Senaryo: David O. Russell, Matthew Quick

Filmin konusu;
Pat Peoples (Bradley Cooper) her zaman bardağın dolu tarafına bakan, “Her şeyde bir hayır vardır,” sözüne inanan bir adamdır. Karısı kendisini başka bir adam için terk ettikten sonra akıl hastanesinde kalan Pat, karısını geri kazanmaya ve hayatını yeniden düzene sokmaya kararlıdır. Moralinin bozulmasına asla izin vermemeye çalışan Pat anne babasının yanına taşınır ve kendisini karısının istediği türden bir adam olmaya çalışmaya adar. Ancak bu zor bir mücadeledir. Taa ki hayatı istediği gibi gitmeyen güzel bir genç kadın olan Tiffany (Jennifer Lawrence) ile tanışana kadar.
 Çift birlikte hayatlarını yönlendirmeye ve kendi kişiliklerine sadık kalmaya çalışacak, bu sure içerisinde benzersiz bir dostluğa, hatta aşka bir adım uzaklıkta olacaklardır. (alıntıdır - sinemalar.com)


Filmdeki oyunculukları oldukça beğendim. Tüm oyuncular harika bir performans sergilemişler. Film, aynı zamanda ''The Hunger Games'' (Açlık Oyunları) filminden tanıdığımız Jennifer Lawrence'a en iyi kadın oyuncu oskarını da getirdi. Ben de filmi izlerken, kendisinin bu ödülü sonuna kadar hakettiğini düşündüm açıkçası. Bradley Cooper ile birlikte de iyi bir ikili olmuşlar. Silver Linings Playbook, izleyen herkesin kendinden bir parça bulabileceği, mutlaka tebessüm edeceği türden bir romantik komedi olmuş. Ben severek izledim.


Hepinize iyi seyirler diliyorum :)



6 yorum:

  1. posteri çok beğendim ama izlerim desem izleyemeyecğimi biliyorum :((

    YanıtlaSil
  2. bu filmi bende beğenmiştim, jennifer ve Bradley süper ikili olmuşlar hatta gerçek hayatta sevgili olsa bunlar diye düşünmüştüm ;)

    YanıtlaSil
  3. arada meraba de yaaaa amaaa.
    :)

    YanıtlaSil