27 Aralık 2013 Cuma

2013'te takip ettiklerim..

 Breaking Bad



Bu dizinin yerini hangi dizi tutabilir bilmiyorum ama bize yaşattığı birbirinden güzel 5 sezon için başta oyuncular ve senaristleri olmak üzere emeği geçen herkese teşekkür ediyorum. 
Imdb Puanının 9.5 olması herşeyi özetliyor sanırım :)






Fringe



Kuantum fiziği, paralel evren, bilim-kurgu dahil pek çok konunun işlendiği X-Files tadında bir dizi.  Breaking Bad ile aynı sene hayatımıza girdikleri için onları akran gibi görürüm hep :) Ve iki dizideki Walter White ve Walter Bishop karakterleri de gönlümde ayrı bir yere sahip olacaklar.





Game of Thrones



George R.R. Martin'in kitabından uyarlanan dizide, ütopik bir kıtadaki üstün gelme mücadelesi anlatılıyor. Kusursuz çekim mekanları, zengin karakterleri ile soluksuz bir serüven izlettiriyor ve bir sonraki sezonun gelmesini beklemekte zorlanıyorsunuz. 







The Walking Dead



Aynı isimli çizgi romandan uyarlanan The Walking Dad, yeni bir fenomen olmuş durumda. Dizi, bir zombi kıyameti sonrasında yaşananları anlatıyor ve konusundan da anlaşılacağı üzere korku ve dram üzerine kurulmuş bir dizi. Dizide favori karakterim ise Daryl..





Black Mirror



Black Mirror, şu ana kadar yayınlanan 6 bölümüyle çığır açan bir İngiliz mini dizisi. Dizinin her bölümünde farklı bir konu işleniyor ve yirmi birinci yüzyılın iletişimini (iletişimsizliğini), yeni medya düzenini ve içinde bulunduğumuz dünyayı etkileyici bir biçimde anlatıyor. 




Vikings

En sevdiğim kanallardan History Channel'ın Mart 2013'ten itibaren yayınlamaya başladığı dizidetarih sayfalarına barbarlıklarıyla nam salmış İskandinavya kökenli Vikinglerin M.Ö. 8. ve 11. yüzyılda İngiltere ve Fransa'ya  yapmış oldukları baskınlar anlatılıyor. Vikinglerin hayatlarını merak edenlerin kaçırmaması gereken bir tarihi dizi..








2 yorum:

  1. Black Mirror en yakın zamanda izleyeceğim dizi
    Methini çok duydum
    Ama Vikingleri bilmiyordum. Mutlaka göz atarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda izlemeni tavsiye ederim. Ancak 6 bölüm de birbirinden bağımsız olduğu için 2, 4 ve 6. bölümlerden (Fifteen million merits, be right back ve the waldo moment) başlayarak izle. Benim favorilerim onlar. Yorumlarını da bekliyorum :)
      Vikings'e gelirsek başrol karakteri Ragnar ve arkadaşı Floki muhteşemler. Diziyi seveceğine eminim. Ben sezonun sonuna nasıl geldim anlamadım, o kadar sürükleyici ki :)

      Sil