15 Şubat 2013 Cuma

Django Unchained (Zincirsiz) // Vizyona girmesini bekleyemediğim film..



Yapım: 2012 - ABD
Tür: Aksiyon, Dram, Suç, Western
Yönetmen: Quentin Tarantino
Oyuncular: Jamie Foxx, Christoph Waltz, Leonardo Di Caprio, Samuel L. Jackson
Senaryo: Quentin Tarantino

Amerikan İç Savaşı’dan 2 sene öncesinde, Güney bölgesinde geçen film, köle Django’nun Alman asıllı ödül avcısı Dr. King Schultz ile yolunun kesişmesiyle başlıyor. Django, eski efendisini ölü ya da diri ele geçirmek isteyen Schultz ile anlaşmaya varır ve özgürlüğü karşısında Brittle kardeşleri kendisine getirme sözü verir. Görev başarıyla tamamlanır ama ikilinin yolları ayrılmaz Schultz ve Django beraber Güney’in en çok aranan suçlularının peşine düşerler… ‘Avlanma’ hünerini her geçen gün geliştiren Django’nun artık tek bir hedefi vardır: köle ticareti yüzünden kaybettiği eşi Broomhilda’yı bulmak ve onu kurtarmak... Bu hedef onları kötü şöhretli “Candyland” çiftliğine ve çiftliğin sahibi olan Calvin Candie’ye götürecektir…(alıntıdır - beyazperde.com)

Filmde, Amerika'da ırkçılığın bir zamanlar ne denli büyük bir boyutta yaşandığına da şahit oluyorsunuz. Zencilere karşı yapılan insandışı muameleler ve yapılan işkenceler en gerçekçi şekilde gözler önüne serilmiş. Bir izleyici olarak bu sahnelerden etkilenmemeniz imkansız.

Yönetmen koltuğunda Quentin Tarantino ve oyuncu kadrosunda ise Jamie Foxx, Christoph Waltz, Samuel L. Jackson, Kerry Washington ve Leonardo DiCaprio gibi değerli oyuncular bulununca film daha da içine alıyor sizi.. Filmdeki kostümler ve mekanlar oldukça güzeldi, müzikler ise oldukça etkileyici. Müziklerden birkaçını aşağıda sizlerle paylaşıyorum.




Hepinize iyi seyirler diliyorum ve filmi izledikten sonraki yorumlarınızı da bekliyorum :)

2 yorum:

  1. çok övdüler filmi, hatta izleyen bi arkadaşım 3 kere izledi çok sevdi. Benim de izlemem şart oldu bunu merak içindeyim başrol oyuncusu hell on wheels'de oynuyo sanki ordan biliyorum sanki o diziyle filmin konusu bağdaşıyo biraz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film güzel gerçekten. Fazla spoiler vermemek için filmle ilgili çok detaya girmedim. Ama tavsiye ederimm..hell on wheels' ı izlemedim hiç, ilk kez senden duydum diyebilirim.imdb'si de yüksekmiş baya. Konusu da dediğin gibi bağdaşıyorsa değme keyfine :)

      Sil