10 Şubat 2013 Pazar

La Délicatesse // Aşkın Renkleri..





Romantik komedi  sevenlere güzel bir seçenek ''Aşkın Renkleri'' ..
Başrolde, Amelie filminden tanıdığımız Audrey Tautou oynuyor ve kendisine François Damiens eşlik ediyor. Film, gerek oyunculuklarıyla, gerek senaryosuyla ve akılda kalıcı müzikleriyle beğenimi kazanan filmler arasına girdi..Bununla birlikte, bir aşk filmi olmasına rağmen herhangi bir yatak sahnesi içermemesi ve cinselliği gözümüze sokmaması da ayrıca takdirimi kazanmış durumda. Aşk, sevgi, heyecan gibi duyguları seyirciye yansıtabilmek için oyuncuların soyunmalarına gerek olmadığını kanıtlar gibi adeta..Dolayısıyla da, eşiniz-dostunuzla veya ailenizle de oturup izleyebileceğiniz çok güzel ve de masum bir film :)


Filmin konusu ile ilgili de bilgi vermek isterdim ancak spoiler içerebileceği endişesiyle burada paylaşmıyorum. Bu nedenle, size de tavsiyem,  film hakkında pek bir şey okumadan filmi izlemeniz..
Filmin müziklerinden en beğendiğimi de aşağıda sizlerle paylaşıyorum..



Herkese iyi seyirler diliyorum. Umarım beğenirsiniz..Fikirlerinizi bekliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder